Centrul DAVIMA CLINIC

Centrul DAVIMA CLINIC oferă cadrul adecvat desfășurării şedinţelor de fizioterapie, kinetoterapie, masaj și multe alte terapii complementare pentru reabilitare în:

• afecţiuni reumatismale - artroze: coxartroze, gonartroze, spondiloză; osteoporoză, tendinite, periartrite, poliartrită reumatoidă, spondilită ankilopoetică ș.a..
• sechele posttraumatice ale aparatului locomotor - recuperare după imobilizări în aparat gipsat, fracturi, entorse şi luxaţii, ruptură musculară, algoneurodistrofii etc.
• kinetoterapie postoperatorie - ortopedie - traumatologie, neurochirurgie, chirurgie generală, obstetrică - ginecologie etc.
• patologia coloanei vertebrale - scolioze, cifoze, lordoze, hernie de disc, discopatii ș.a..
• afecţiuni respiratorii - bronşite, astm bronşic, pneumopatii virale şi microbiene, sinuzite, reeducarea tusei şi a respiraţiei etc.
• afecţiuni neurologice - pareze și paralizii centrale și periferice.
• afecţiuni cardio-vasculare - afecţiuni vasculare periferice: arterită, maladie varicoasă, afecţiuni ale cordului ș.a.
• kinetoterapia sugarului şi a copilului - tulburări în formarea, dezvoltarea şi creșterea copilului, luxaţia congenitală de șold, boli ereditare, insuficienţă motorie cerebrală etc.
• patologia sportivă - programe speciale dedicate recuperării rapide și complete a afecţiunilor posttraumatice şi degenerative (cronice) a sportivului, cu regăsirea nivelului optim de performanţă.

Locatia : ARAD, STR. DAMBOVITA, NR. 41
Tel : 0770.891.600