CENTRUL DE RECUPERARE DAVIMA CLINIC - PARTENER SIGNAL IDUNA ROMÂNIA

Asigurații SIGNAL IDUNA ROMANIA pot realiza programări în cadrul Centrului de Recuperare DAVIMA CLINIC, conform acoperirii oferite de asigurarea de sănătate deținută.

În calitate de parteneri ai companiei SIGNAL IDUNA ROMÂNIA , oferim pacienților noștri posibilitatea de a beneficia de diferite facilități (gratuități) la consultațiile de specialitate și la terapiile de recuperare, in funcție de pachetul de asigurare de sănătate deținut de la Asigurator.

Oferim consultații la medici în următoarele specialități: recuperare adulți și copii, ortopedie adulți și copii, neurologie, psihiatrie pediatrică.Terapiile de recuperare practicate în cadrul clinicii sunt:

⭐ Kinetoterapie
⭐ Fizioterapie
⭐ Masaj medical și de recuperare
⭐ Drenaj limfatic
⭐ Acupunctură
⭐ Terapia CranioSacrală
⭐ Terapia Vojta
⭐ Terapia Bowen
⭐ Reflexoterapie
⭐ Logopedie
⭐ PsihoterapieTotodată, din respect pentru dumneavoastră și pentru întregul colectiv vă asigurăm că punem accent deosebit pe dezinfectarea clinicii!
Cabinetele sunt dezinfectate cu lampă cu UV și aerisite după fiecare pacient. Substanțele dezinfectante și consumabilele medicale de unică folosință nu lipsesc din nici un cabinet.
De asemenea, rugăm toți pacienții să vină doar cu 10 minute înainte de începerea terapiei sau a consultației, astfel nu vor fi persoane în sălile de așteptare.

Pentru informații suplimentare și programări:
Site: www.davimaclinic.ro
Arad, str Dâmboviței, nr 41 – Cartier Bujac