Fă celor dragi un cadou plin de ”sănătate”! Voucherele de la Davima Clinic, cea mai potrivită alegere

Sărbătorile sunt tot mai aproape și tocmai de aceea credem că grija față de cei dragi ar trebui să vă determine să vă gândiți în primul rând la sănătatea lor.

Așadar, ce cadou mai potrivit le-ați putea face dacă nu unul plin de ”sănătate”?

Centrul de recuperare DAVIMA CLINIC din Arad vă oferă posibilitatea de a oferi celor la care țineți cu adevărat un voucher cadou. Cum? Nimic mai simplu:

Tu alegi valoarea cadoului, iar persoana dragă ție, își va putea alege ce i se potrivește: poate ședințe de masaj de relaxare, poate un pachet intensiv de recuperare cu consult la medic inclus sau oricare alte terapii de recuperare care l-ar putea ajuta să își redobândescă sănătatea și încrederea!

Centrul de recuperare DAVIMA CLINIC din Arad vă oferă practic ”sănătate la pachet”, acea alternativă ideală pentru un cadou împachetat în grijă și legat cu multă dragoste pentru cei dragi!

Centrul de recuperare DAVIMA CLINIC din Arad oferă servicii de recuperare psiho-neuro-motorie, atât pentru copii, cât și pentru adulți, servicii care pun accentul pe menţinerea sau redobândirea stării de sănătate, fizice și psihice, la standarde optime.

În cadrul Centrului de Recuperare DAVIMA CLINIC funcţionează cabinetele de consultaţii în specialităţile:

• Neurologie

• Recuperare medicală pentru copii si adulți

• Ortopedie copii și adulți

•Pediatrie

• Psihiatrie pediatrică

Centrul DAVIMA CLINIC oferă cadrul adecvat desfășurării şedinţelor de fizioterapie, kinetoterapie, masaj medical si multe alte terapii complementare pentru reabilitare în:

• afecţiuni reumatismale - artroze: coxartroze, gonartroze, spondiloză; osteoporoză, tendinite, periartrite, poliartrită reumatoidă, spondilită ankilopoetică ș.a..

• sechele posttraumatice ale aparatului locomotor - recuperare după imobilizări în aparat gipsat, fracturi, entorse şi luxaţii, ruptură musculară, algoneurodistrofii etc.

• kinetoterapie postoperatorie - ortopedie - traumatologie, neurochirurgie, chirurgie generală, obstetrică - ginecologie etc.

• patologia coloanei vertebrale - scolioze, cifoze, lordoze, hernie de disc, discopatii ș.a..

• afecţiuni respiratorii - bronşite, astm bronşic, pneumopatii virale şi microbiene, sinuzite, reeducarea tusei şi a respiraţiei etc.

• afecţiuni neurologice - pareze și paralizii centrale și periferice.

• afecţiuni cardio-vasculare - afecţiuni vasculare periferice: arterită, maladie varicoasă, afecţiuni ale cordului ș.a.

•  kinetoterapia sugarului şi a copilului - tulburări în formarea, dezvoltarea şi creșterea copilului, luxaţia congenitală de șold, boli ereditare, insuficienţă motorie cerebrală etc.

• patologia sportivă - programe speciale dedicate recuperării rapide și complete a afecţiunilor posttraumatice şi degenerative (cronice) a sportivului, cu regăsirea nivelului optim de performanţă.

Centrul DAVIMA CLINIC, în calitate de partener al Rețelei de Sănătate REGINA MARIA, lider în calitatea serviciilor medicale din România, și al Companiei de Asigurari de Sănătate Signal Iduna, este alegerea perfectă pentru a impresiona și a vă arăta dragostea față de cei dragi! Voucherele cadou de la Davima Clinic, cea mai potrivită alegere!

Locația: ARAD, STR. DÂMBOVIȚEI, NR. 41

Site: www.davimaclinic.ro